Članki avtorja: Tanja Sedej

Trenutki resnice
MMARKETING

Trenutki resnice: ustvarjanje dolgoročne povezave s kupci

data
MMARKETING

Marketing v dobi podatkov: pet pasti pri njihovi interpretaciji…

ubijalci idej
KOMMUNICIRANJE

Kako premagati ubijalce idej?

Moč fotografije
KOMMUNICIRANJE

Moč fotografije pri grajenju osebne znamke

Moč estetike
MMARKETING

Moč estetike izdelka pri vzbujanju pozornosti in gradnji…

m
MMARKETING

Vpliv pogajalskih veščin na razvoj kariere v marketingu

sedej

Ali je strah dovolj dober motivator?

Prepričevalno komuniciranje
KOMMUNICIRANJE

Skrivnosti prepričevalnega komuniciranja: bližnjice do nakupnih…

videovsebine
MMARKETING

Priljubljenost videovsebin ne pojenja

razlagalni2
MMARKETING

Moč zgodb zasije z razlagalnimi videi

razlagalni video
MMARKETING

Šest najpogostejših napak pri ustvarjanju razlagalnih videov

razl video
MMARKETING

7 nasvetov za nastanek odličnega razlagalnega videa

trajnostna moda
MMARKETING

Kaj vpliva na naše odločitve o nakupu trajnostnih oblačil?

trajnost5

Razbijanje mitov o trajnostnih oblačilih: Ali je generacija Z…

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji